Programul de înlocuire Galaxy Note7 vine ca urmare a deciziei companiei de a opri vânzările și livrările de Note7, după ce, în urma unei investigații, s-a descoperit o problemă izolată la bateria smartphone-ului.
De la începutul investigației, Samsung și-a concentrat eforturile pentru a asigura cea mai bună calitate a produselor și a producției acestora. După o serie de testări minuțioase, compania sigură că problema bateriei a fost complet rezolvată și că noile Note7 disponibile începând cu această săptămână pot fi folosite în deplină siguranță.
Deși a fost raportat un număr extrem de mic de incidente, siguranța utilizatorilor este prioritară pentru Samsung. Din acest motiv, Samsung introduce și o serie de măsuri de securitate, menite să asigure utilizatorii și să îi încurajeze pe aceștia să își înlocuiască dispozitivul cât mai repede:
-
Actualizarea softului, pentru utilizatorii care au primit dispozitivele Galaxy Note7 furnizate în timpul procesului de pre-comandă: Samsung lansează un update de software al bateriei pentru toate dispozitivele Note7 precomandate în Europa, care va limita încărcarea bateriei la 60%. Noul software va fi disponibil începând cu 21 septembrie. Prin limitarea încărcării bateriei, Samsung intenționează să reducă riscul incidentelor și simultan să încurajeze utilizatorii să profite de programul de înlocuire.
-
Actualizarea softului în cazul dispozitivelor noi (cele înlocuite, care nu sunt afectate de problema bateriei): Utilizatorii care își vor înlocui dispozitivul Note7 cu unul nou pot fi încrezători că noul smartphone nu este afectat de problema bateriei, datorită unei actualizări a interfeței icon-ului bateriei. Astfel, orice Note7 care afișează o baterie verde în bara de notificări, în ecranul Power Off sau pe displaul Always On, poate fi încărcat fără griji. Această actulizare UX va fi disponibilă începând cu această săptămână, data lansării variind în funcție de piață.