Mastercard extinde acceptarea soluției de plăți digitale Masterpass în România, prin intermediul unor parteneriate strategice încheiate cu unii dintre cei mai importanți promotori locali ai plăților online cu cardul. Astfel, eMAG, Fashion Days și UPC au ales integrarea soluției Masterpass.
Alături de aceștia, Romcard va integra propriul portofel digital în platforma Masterpass, urmând a lansa inclusiv o aplicație mobilă a wallet-ului până la finele anului.
“Asistăm la o tranziție accelerată către plățile digitale, ce sperăm să devină în curând un obicei şi pentru consumatorii din România. Mastercard investește semnificativ în transformarea plăților online într-o experiență simplă şi uşoară, și suntem încântați să vedem un cvartet de giganți ai pieței locale de plăți electronice alăturându-ni-se în acest demers” a declarat Gabriel Ghiță, Head of New Business CEE, Mastercard Europe.
eMAG, cel mai mare retailer online din România, Fashion Days, destinația de fashion numărul 1 în Europa, și UPC, una dintre cele mai mari companii de telecomunicații din piața locală, au optat pentru implementarea soluției pentru plăți digitale Masterpass. Consumatorii care își achită online cumpărăturile și facturile vor beneficia de o experiență la plată simplă, eficientă și sigură prin intermediul serviciului digital Masterpass, fără a fi nevoiți să introducă detaliile cardului și informațiile personale pentru fiecare plată, prin simpla utilizare a butonului “Cumpără cu Masterpass™”.
“Este esențial să ne concentrăm atenția asupra serviciilor care îmbunătățesc vizibil experiența de cumpărare pentru clienții noștri, și ne bucurăm să avem în Mastercard un partener solid, venind împreună în întâmpinarea consumatorilor de comerț online din România cu o metodă simplă, sigură și convenabilă pentru efectuarea cumpărăturilor de pe eMAG” a declarat Tudor Manea, General Manager eMAG România.
„Cumpărătorii Fashion Days sunt preponderent persoane din mediul urban, care au o viață activă și pentru care timpul este prețios. Încercăm să ne adaptăm nevoilor lor și să le creștem încrederea în e-commerce, prin servicii de calitate și campanii atractive. Parteneriatul cu Mastercard, care face mai ușor procesul de plată online, reprezintă încă un pas în a oferi o experiența de cumpărare facilă și rapidă. Integrarea soluției Masterpass se va finaliza în platforma Fashion Days până la finalul anului”, spune Andrei Chirilă, Chief Marketing Officer, Fashion Days.
”Ne bucurăm să oferim metode diversificate de plată clienților noștri și să contribuim, în același timp, la înțelegerea și adoptarea obiceiului de plată online, tot mai acceptat versus plățile tradiționale. Am lansat recent noua platformă My UPC, dedicată clienților noștri, iar Masterpass va completa perfect funcționalitățile nou lansate și în special opțiunile pentru plata facturii. Masterpass este o metodă simplă, rapidă și convenabilă, recomandată pentru plățile online, așa cum este și în cazul serviciilor fixe de televiziune și internet pentru acasă, de aceea considerăm că va reprezenta un avantaj pentru clienții UPC România", a declarat Bogdan Bucurei, Director Marketing Rezidential UPC România.
Portofelul digital al Romcard va integra soluția Masterpass
Romcard îşi va integra portofelul digital în platforma Masterpass, oferindu-le utilizatorilor acestui portofel acces la cea mai modernă experiență de plată online. În plus, Romcard va lansa, până la finele acestui an, versiunea pentru dispozitive mobile a portofelului digital, aceasta fiind compatibilă atât Android, cât și iOS. Astfel, consumatorii vor putea efectua plăți online prin wallet-ul Romcard, și în curând, și comerțul tradițional, prin asocierea cardului lor în portofelul digital instalat pe dispozitivul lor mobil preferat. În plus, utilizatorii portofelului digital mobil vor putea efectua transferuri P2P în condiții de maximă siguranță, prin interemediul suitei de soluții pentru plăți digitale Masterpass.
“Este evident că ne îndreptăm către o lume “mobile” în care plățile efectuate într-un mod foarte facil, dar la un nivel înalt de securitate, vor înlocui, treptat, modul tradițional de plată. Fiind un pionier în lumea plăților cu cardul, Romcard continuă să inoveze, sprijinind inițiativele Mastercard în acest domeniu” a declarat Valentin Costache, IT & eCommerce Manager, RomCard.
Actualmente disponibil în 33 piețe la nivel global și urmând a fi extins cu încă 3 piețe până la sfârșitul anului 2016, Masterpass stochează toate informațiile despre plată, inclusiv detaliile cardurilor - informațiile de livrare și preferințele de plată - într-un cadru sigur și convenabil, utilizând cele mai avansate metode de securitate disponibile momentan în ecosistemul global al plăților. În luna iunie 2016, Masterpass era disponibil pentru peste 200 milioane consumatori din 18 țări europene, aproape dublu față de finele primului trimestru al anului.
738