Viziunea Konica Minolta asupra ”Internet of things”
Posted by
Evoluția tehnologică a schimbat radical mediul de lucru în ultimele decenii, iar companiile se pot bucura în prezent de multiple beneficii precum automatizarea proceselor de lucru, creșterea flexibilității și a productivității, prioritizarea mai eficientă, dar și reducerea costurilor. Adaptarea la aceste schimbări poate fi o provocare în majoritatea industriilor. Konica Minolta a lansat soluții IT inovatoare cu rol de integrare a tuturor tehnologiilor utilizate, pentru a veni în sprijinul companiilor de toate dimensiunile, angrenate în procesul de transformare digitală. Strategia Konica Minolta pentru soluții IoT (”Internet of Things”) În colaborare cu MOBOTIX AG, furnizor german de soluții video IP de înaltă performanță, Konica Minolta furnizează soluții software de analiză predictivă și de recunoaștere facială. Astfel, utilizând tehnologia predictivă, Konica Minolta oferă posibilitatea de optimizare a sălilor de ședințe și a birourilor, asigurând cele mai bune colaborări și respectând, în același timp, practicile de confidențialitate. În plus, sistemele de recunoștere facială își demonstrează utilitatea în cazul angajaților fără un loc de muncă fix care pot fi ghidați către un birou liber. De asemenea, în parteneriat cu ARUP, Konica Minolta oferă posibilitatea de măsurare exactă a unor factori cu un impact semnificativ asupra productivității la locul de muncă. Este vorba de monitorizarea temperatuii camerei, umiditățiia, luminii ambientale, calității aerului și a altor parametri, cu scopul de a oferi condiții optime de lucru. Sistemul Konica Minolta “Workplace Hub”, ce va fi disponibil pe piață din toamna anului 2017, va permite integrarea tehnologiilor IoT (“Internet of Things”), ”Artificial Intelligence”, ”Intelligent Edge” și ”Decision Support”, pentru creșterea conectivității și automatizarea proceselor de lucru. „Strategia Konica Minolta de IoT se bazează pe 2 elemente: construirea unui sistem cyber-fizic superior și oferirea unui mix unic de soluții IoT și cloud, ce asigură un raport cost-eficiență cât mai convenabil, pentru a veni în sprijinul clienților. Îmbinând expertiza companiei din patru domenii: optică, imagistică, materiale și nano-fabricație cu tehnologiile revoluționare IoT, Konica Minolta creează dispozitive ce compilează imagini, video și date utilizând parametri cuantificabili ce generează noi valori”, a declarat Shoei Yamana, Președinte și CEO Konica Minolta, Inc. „Suntem de părere că schimbarea aduce progresul, iar noile soluții Konica Minolta reflectă curajul și deschiderea față de schimbare, pe care noi o considerăm necesară”, a afirmat Ikuo Nakagawa, Președinte Konica Minolta Business Solutions Europe. Cu o gamă variată de produse prietenoase cu mediul, precum panourile de iluminat OLED și un stand certificat oficial carbon neutru, Konica Minolta și-a consolidat poziția de companie sustenabilă prin susținerea obiectivelor EcoVision 2050 de reducere cu 80% a emisiilor de CO2 comparativ cu nivelul acestora din 2005. Astfel, susținând proiectul de neutralizare a emisiilor de CO2: Hydropower Project Renun Indonesia, Konica Minolta compensează pentru emisiile de CO2 de 127.670 kg rezultate în urma participării la evenimentul CeBIT 2017. 576