LG a studiat comportamentul de vizionare la TV
Posted by
IPSOS a făcut acest studiu pe un eșantion de 100 de gospodării din Statele Unite și Franța, între 18-31 ianuarie 2017. Toate gospodăriile participante la studiu aveau mai mult de trei membri în familie și televizoare LCD cu diagonale de 40 inch (1 m) sau mai mari. Conform sondajului, 55% dintre participanți au observat modificări ale calității imaginii, în funcție de unghiul în care era vizionat ecranul. Respondenții aveau o distanță medie de vizionare a televizorului sub cinci metri, aproape 60% dintre aceștia privind de la o distanță între unu și trei metri. Mulți experți și critici TV sunt de acord că unghiul de vizionare TV poate avea un impact semnificativ asupra calității imaginii. Deși cele mai recente televizoare LCD premium oferă culori îmbunătățite, negru mai profund și contrast mai mare, calitatea vizionării din privința unghiului pot varia mult de la un produs la altul, datorită diferențelor de capacitate tehnologică și panourilor folosite în construcția aparatelor TV-ului. De exemplu, televizoarele LG Nano Cell SUPER UHD din 2017 oferă telespectatorilor aceeași imagine la un unghi de până la 60° față de centru. Prin contrast, televizoarele convenționale Quantum Dot LCD au o plajă de culori ce poate fi micșorată cu până la 58% în momentul vizionării dintr-un unghi de 60° față de centru, conform testelor LG. Rezultatele celui mai recent studiu IPSOS confirmă și întăresc descoperirile anterioare făcute în Japonia și Statele Unite cu privire la importanța unghiurilor de vizionare TV, studii realizate de către Japan Ergonomics Society1 și, respectiv, CBS Vision2. 1. 2012, Japan Ergonomics Society, Ergonomic Design Guidelines For Flat Panel Display Televisions, p.30 2. 2012, Dr. Dave Lamb, The Right Look Matters, cercetări comandate de 3M ce demonstrează importanța acordată de consumatori unghiului larg de vizionare pe televizoare LCD TV “Acest nou studiu asupra obiceiurilor de vizionare ale consumatorilor evidențiază un aspect important al calității imaginii în cadrul tehnologiei LCD TV – unghiurile mari de vizionare,” a declarat Kim Sang-yeol, vicepreședinte senior și șef al Diviziei de Planificare a produselor TV de la LG Home Entertainment Company. “Astăzi, unghiurile mai mari de vizionare sunt cheia creării celei mai bune experiențe video cu putință, pe măsură ce producătorii reduc diferențele de contrast și de reprezentare a culorii, grație tehnologiilor îmbunătățite de afișare. Acest nou studiu subliniază angajamentul nostru pentru ca fiecare poziție de vizionare de acasă să fie optimă, prin televizoarele LG Nano Cell SUPER UHD. De asemenea, vom continua să lucrăm și la tehnologiile adiacente, până când vom câștiga definitiv bătălia pentru unghiul optim de vizualizare a televizoarelor LCD.”„Acest nou studiu asupra obiceiului de vizionare al consumatorilor subliniazăza direcțtia corectăa pe care am luat-o - f. Focusare pe tehnologia NanoCell ce oferăa aceeașsi calitate maximăa a imaginii din aproape orice unghi de vizionare sși integrarea acestei tehnologii pe toata gama de televizoare LG SUPER UHD. Cum televizorul reprezintăa centrul ecosistemului de divertisment al familiei, acesta este dedicat vizionăarii simultane de căatre mai multe persoane, astfel toțti membrii familiei se vor bucura de o imagine foarte bunăa indiferent din unghiul din care se uităa la televizor. Astăzi, unghiurile mai mari de vizionare sunt cheia creării celei mai bune experiențe video cu putință, pe măsură ce producătorii reduc diferențele de contrast și de reprezentare a culorii, grație tehnologiilor îmbunătățite de afișare” a declarat Sorin Spinu, Country Manager LG. 801