Sponsorizarea LEC de către Kia este cea mai recentă campanie de marketing a unei mărci auto cu experiență în crearea unor legături strânse cu generațiile tinere de cumpărători de mașini. În calitate de sponsor principal al campionatului, Kia a lansat un nou film intitulat "Ready to Play", creat în colaborare cu câțiva dintre cei mai cunoscuți ‘casters’ (comentatori de jocuri online) ai LEC. Filmul Kia îl arată pe Trevor 'Quickshot' Henry creând o echipă de ‘casters’ de la volanul noului Kia Stinger, adunându-i pe Romain Bigeard, Indiana 'Froskurinn' Black, Daniel 'Drakos' Drakos, Aaron 'Medic' Chamberlain, și Andrew 'Vedius' Day în drum spre LEC.
Kia va crea conținut digital de marketing pe parcursul anului 2019 pentru a atrage atenția fanilor, prin jucătorii remarcabili, ‘casters’ și automobilele Kia. Marca va găzdui, de asemenea, standuri promoționale la evenimentele din stadionul LEC și va crea conținut original cu echipa e-sport "Fnatic", care a câștigat campionatul Ligii Legendelor de șapte ori, conducând cele mai nou lansate automobile Kia.
"Kia este deja binecunoscută pentru sponsorizările sale din domeniul sportului, iar acest parteneriat reprezintă o altă inovație de marketing din partea brandului. În paralel cu legăturile noastre cu sporturile tradiționale, această sponsorizare a sporturilor online va demonstra cum susține Kia viețile și stilul de viață ale unei generații mai tinere de ”nativi digitali”. Filmul nostru inaugural, prezentând unii dintre cei mai cunoscuți comentatori de jocuri online ai League of Legends, sărbătorește începutul unei noi ere interesante pentru Kia Motors și e-sports (sporturile online) și suntem încântați să devenim partener principal al Campionatului European League of Legends în 2019 ", a declarat Yong Won Cho, CMO al Kia Motors.
„Suntem încântați să colaborăm cu Kia și să aderăm la o listă prestigioasă de evenimente și mărci sportive pe măsură ce intrăm într-o nouă eră a Campionatului European League of Legends, care este liderul jocurilor e-sport din Europa. Ne așteptăm să lucrăm împreună cu Kia pentru a oferi o experiență neprețuită, pentru toți jucătorii League of Legends din toată Europa”, a declarat Alban Dechelotte, Șeful Departamentului Sponsorships and Business Development al Riot Games EU.
Lansat în 2009, League of Legends este o arenă pentru jocuri online și cel mai popular joc de sport online din lume. Jucătorii din League of Legends comandă "campionii", și lucrează împreună în echipe care luptă pentru supremația în acest joc. LEC reprezintă cel mai înalt standard al jocului League of Legends în Europa, cu zece echipe care concurează în liga de top. La fel ca sporturile tradiționale, LEC este vizionată de milioane de fani care urmăresc echipele, jucătorilor profesioniști de e-sport și comentatorii faimoși de jocuri online prin intermediul serviciilor de streaming digital.
663