Seria iPhone 12 a avut nevoie de doar 7 luni, cu două luni mai puţin decât iPhone 11, pentru a depăşi pragul de 100 de milioane de unităţi livrate.
Anul acesta, Apple a atins mai repede suta de milioane de iPhone-uri din cea mai nouă serie vândute, după ce a depăşit acest prag la 7 lui de la data lansării pe piaţă.
100 de milioane de unităţi vândute în 7 luni este o performanţă mai bună decât cea realizată anul trecut, când s-a ajuns la 100 de milioane de modele din seria iPhone 11 vândute după 9 luni.
Mai mult de atât, Apple poate fi optimistă şi în ceea ce priveşte veniturile, deoarece cel mai scump model - cu cea mai mare marjă de profit - se vinde, de asemenea, foarte bine. Din totalul vânzărilor primelor 7 luni, conform Counterpoint Research, iPhone 12 Pro Max reprezintă 29%.
Anul trecut, cel mai scump model din seria iPhone 11, reprezenta 25% din vânzări. Diferenţa de performanţă dintre modelele de top va duce la o creştere a veniturilor cu 22% pe primele 7 luni, estimează cei de la Counterpoint Research.
Trecerea la 5G este considerată unul din factorii cu o contribuţie importantă la succesul seriei iPhone 12. De altfel, iPhone 12 este bătut doar de iPhone 6, care a fost smartphone-ul ce a făcut trecerea la 4G.
733