Xiaomi anunță că a înregistrat în trimestrul 4 din 2021 o cotă de piață de 21% a unităților livrate și o creștere de la un an la altul de 119%. Compania se menține pe prima poziție a producătorilor de telefoane inteligente în Europa Centrală și de Est, în ultimul trimestru al anului trecut, cu o creștere de la an la an de 16% și cu o cotă de piață de 28% a numărului de unități livrate în trimestrul 4 din 2021, potrivit celei mai recente analize de piață publicate de Canalys.
Totodată, raportul Canalys pe întreg anul 2021 arată că Xiaomi a obținut în România o creștere anuală de 139%, ajungând la o cotă de piață de 22% a numărului de telefoane inteligente livrate.
Compania se menține pe prima poziție a producătorilor de telefoane inteligente în Europa Centrală și de Est, în ultimul trimestru al anului trecut, cu o creștere de la an la an de 16% și cu o cotă de piață de 28% a numărului de unități livrate în trimestrul 4 din 2021, potrivit celei mai recente analize de piață publicate de Canalys.
De asemenea, la nivelul întregii Europe, Xiaomi a înregistrat în trimestrul 4 2021 o creștere de 11% în comparație cu aceeași perioadă din 2020 și o creștere anuală de 30%.
„În 2021, Xiaomi a mers la nivelul următor și a vizat creșterea în segmentul premium prin lansarea unor telefoane high-end, precum cele din seriile Xiaomi 11 și Xiaomi 11T. În ceea ce privește preferințele din România, pe lângă flagship-uri, modelele din seria Redmi Note 10 s-au bucurat de o mare popularitate. Xiaomi are o abordare a pieţei diferită şi un model de business diferit. Misiunea noastră este ‘inovaţie pentru toată lumea’, ceea ce se traduce în produse extraordinare la preţuri corecte”, a spus Andrew Wong, General Manager Xiaomi CEE & Nordic.