Grupul chinez Huawei a lansat duminică şapte noi produse ”Smart Office”, inclusiv un laptop de top şi prima sa imprimantă şi tabletă cu cerneală electronică, subliniind angajamentul său faţă de consumatori după ce restricţiile comerciale impuse de Statele Unite i-au afectat grav afacerile cu dispozitive mobile, transmite Reuters.
CEO-ul Huawei Consumer Business Group, Richard Yu, vorbind într-o prezentare video înainte de Mobile World Congress, a declarat că produsele sunt ”o declaraţie îndrăzneaţă” a conceptului său Smart Office.
Preşedintele grupului de afaceri pentru consumatori din Europa de Vest al Huawei, William Tian, a spus că produsele vor atrage oamenii care lucrează din ce în ce mai mult de acasă.
”Acestea nu sunt dispozitive de sine stătătoare. Ne putem conecta şi colabora mult mai uşor cu conceptul nostru de Super Device”, a spus el într-un interviu.
Super Device este o tehnologie care permite produselor Huawei să se conecteze şi să partajeze capacităţi şi resurse.
Tian a spus că grupul Huawei a rămas angajat pe piaţa smartphone-urilor, în pofida interdicţiei comerciale din SUA, introdusă în 2019 şi care a intrat pe deplin în vigoare un an mai târziu, care l-a împiedicat să folosească serviciile Google pe sistemul de operare Android şi i-a restrâns tehnologia de semiconductori.
”Vom continua să investim în noi tehnologii pentru a ne menţine poziţia de lider în categoria smartphone-urilor”, a spus Tian. El a mai arătat că Huawei nu a avut probleme cu aprovizionarea cu cipuri pentru produsele sale.
”Putem satisface cererea pieţei, nu avem nicio problemă de aprovizionare”, a spus el.
475