Vision Pro, al cărui preţ porneşte de la 3.499 de dolari, poate fi precomandat începând cu 19 ianuarie, iar produsul va fi disponibil începând cu data de 2 februarie, a precizat compania din Silicon Valley.
Producătorul iPhone a lansat produsul în luna iunie a anului trecut, pentru a cuceri o piaţă a căştilor de realitate augmentată dominată de Meta, compania-mamă a Facebook şi Instagram.
Vision Pro oferă un ecran 4K şi permite comutarea între realitatea augmentată (AR) şi realitatea virtuală (VR) cu ajutorul unui selector situat pe partea laterală a căştii. Aceasta este alimentată de o configuraţie cu două cipuri, care include cipul M2 de casă al Apple şi noul cip R1, care este dedicat procesării datelor de la senzorii, camerele şi microfoanele încorporate. De asemenea, utilizatorii pot naviga prin interfaţă fără un controler, deoarece dispozitivul suportă urmărirea ochilor, a capului şi a mâinilor.
Apple a prezentat acest dispozitiv în principal ca o modalitate de a interacţiona cu aplicaţii familiare, precum FaceTime, Photos şi Movies. Compania spune că utilizatorii vor putea accesa peste 150 de titluri 3D prin intermediul aplicaţiei Apple TV. Aceste integrări sunt posibile deoarece căştile rulează visionOS, noul sistem de operare al Apple care, potrivit companiei, funcţionează cu majoritatea aplicaţiilor pentru iPhone şi iPad fără a necesita muncă suplimentară din partea dezvoltatorilor.
Judecând după specificaţiile căştilor, Vision Pro oferă o experienţă destul de impresionantă. Singura întrebare este dacă acest lucru este suficient pentru a convinge utilizatorii să cumpere un produs care costă 3.500 de dolari.
230