BMW i Visualiser – configurator augmented reality pentru dispozitive Apple cu iOS 11
Posted by
Milioane de utilizatori din întreaga lume pot explora interactiv automobilele BMW i prin intermediul aplicaţiei BMW i Visualiser pentru iOS. Fiind primul brand auto din lume care a oferit clienţilor o experienţă 3D augmented reality interactivă a produsului la începutul acestui an, BMW i impune din nou tendinţele şi este una dintre primele mărci auto care utilizează ARKit de la Apple, lansat în septembrie cu iOS 11. Aplicaţia poate fi descărcată pe orice iPhone de la 6s/6s Plus sau mai nou; funcţionează şi pe iPad Pro sau pe Apple iPad din acest an. Aplicaţia este disponibilă în 21 de limbi şi va include în curând şi limba română. BMW Group explorează continuu soluţii de prezentare care folosesc soluţii augmented reality. Pentru BMW X2, BMW a lansat o aplicaţie specială pentru Microsoft Hololens care permite vizualizarea automobilului în detaliu, dar şi un filtru de Snapchat care plasează un automobil BMW X2 oriunde în spaţiul vizualizat. O versiune similară a BMW i Visualiser este disponibil şi pentru terminale android. Aplicaţiile le puteţi descărcar de la următoarele link-uri: Google Play: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.bmw.bmwivisualiser iTunes: https://itunes.apple.com/gb/app/bmw-i-visualiser/id1318272536?mt=8&ign-mpt=uo%3D2 "Produsele noastre sunt automobile extrem de emoţionale, pe care clienţii trebuie să le experimenteze", a comentat Andrea Castronovo, vicepreşedinte BMW Group pentru strategie de vânzări pentru clienţi, MPM & managementul proceselor. "Cu această aplicaţie, putem aduce cele mai bune lucruri ale unui produs real în buzunarele oamenilor - pot să-şi scoată iPhone-ul şi să vadă cum ar arăta maşina lor de vis pe şosea sau cum s-ar potrivi în garajul lor", a continuat el. După ce aţi descărcat aplicaţia, disponibilă acum în App Store, clienţii îşi pot explora modelul BMW i3, i3s sau i8 ideal ca o vizualizare interactivă în dimensiune reală. Aceştia pot schimba culoarea, jantele şi interiorul la atingerea unui buton - pot chiar să deschidă uşile şi să „urce” în maşina vizualizată, ceea ce face ca aceasta să fie o experienţă cu adevărat interactivă. "Ştim că aproape toţi clienţii noştri se informează online despre produsele noastre înainte de a vizita showroomul şi de multe ori fac acest lucru pe iPhone sau iPad", a declarat Stefan Biermann, director de inovaţii în vânzări. "Prin urmare, acesta este următorul pas logic - mai degrabă decât să citească despre produs, ei pot face în aşa fel încât să experimenteze automobilul", a adăugat el. 603