ARMO: vânzările de Black Friday vor crește cu 20% anul acesta
Posted by
elefant.ro.
AVstore promite, de Black Friday, cele mai bune prețuri din an, stocuri uriașe și un timp de livrare foarte scurt.
„Clienții noștri pot alege din cel mai mare portofoliu de căști audio, boxe portabile, sisteme hi-fi & home-cinema, televizoare si proiectoare. Lista de mărci comercializate de AVstore a crescut foarte mult, iar cu majoritatea dintre ele am negociat oferte extraordinare pentru campania Black Friday”, a declarat Bogdan Ștefan, Managing Partner AVstore.
Printre cele mai căutate branduri din această perioadă se numără SENNHEISER, SONY, Bang & Olufsen, KEF sau BOSE.
Vivre s-a pregătit pentru ediția Black Friday de anul acesta încă din timpul verii, iar ofertele speciale se aplică la toate categoriile de produse disponibile pe Vivre.ro. Reduceri substanțiale se vor remarca pe segmentul de mobilier (canapele și fotolii, dulapuri și comode, paturi, scaune și mese), lifestyle (genți, bijuterii, ceasuri, haine și încălțăminte) și textile (lenjerii de pat, cuverturi și covoare).
În cadrul campaniei de Black Friday, zeci de mii de produse vor fi disponibile pe Vivre.ro la prețuri promoționale: canapele de la 599 lei, decorațiuni pentru casă de la 39 lei, accesorii de bucătărie și dining de la 39 lei, corpuri de iluminat de la 69 lei, covoare de la 99 lei, lenjerii de pat din bumbac de la 69 lei, cosmetice de la 29 lei, dar și seturi de baie de la 69 lei.
Campania se va desfășura în perioada 14 - 18 noiembrie, iar, în total, este preconizat un număr de 2 milioane de utilizatori unici și peste 4 milioane vizite pe site. Targetul propus pentru anul acesta este creșterea cu 50% a veniturilor înregistrate în 2018, ceea ce înseamnă un total de peste 5 milioane de euro tranzacționat în toate cele 9 țări în care este prezentă compania Vivre. 627
Cel mai așteptat eveniment de cumpărături al anului, Black Friday, va aduce o creștere cu 20% a achizițiilor realizate online potrivit estimărilor magazinelor parte din ARMO. Pe lângă produsele tradiționale electronice și electrocasnice, anul acesta vor crește mult produsele de mobilier și decorațiuni, jucăriile și produsele pentru copii și segmentul fashion.
„Black Friday este un eveniment care atrage de fiecare dată noi clienți care fac prima comandă online. Anul acesta, ne așteptăm la o creștere semnificativă a numărului celor din zona rurală, astfel încât 30% dintre comenzi ar putea merge către aceasta. În plus, peste 70% dintre comenzile din zona rurală vor veni de pe mobil, având în vedere faptul că satele și comunele României sunt legate la internet prin mobile,” a declarat Florinel Chiș, director executiv ARMO.
Cum se pregătesc magazinele
Anul acesta, Fashion-Up propune clienților o selecție de peste 100.000 de produse la cele mai mici prețuri din an. Românii vor putea alege din MarketUP! articole de la 1.000 de branduri de renume, dar și produse ale producătorilor autohtoni și din colecțiile designerilor români.
„Ne dorim să răspundem cât mai bine nevoilor clienților noștri și să le depășim așteptările, de aceea am pregătit numeroase surprize. Special pentru Black Friday 2019, am îmbunătățit aplicația FashionUP, iar clienții pot găsi și comanda mai ușor produsele dorite”, a declarat Mira Anghelescu, Chief Operational Officer Fashion-Up.
De asemenea, Fashion-Up aduce anul acesta și facilități referitoare la plată: în cazul în care clienții nu pot achita comanda integral, aceștia au posibilitatea de a plăti în rate, după 30 de zile, datorită parteneriatului încheiat recent cu TBI, iar fiecare comandă plasată în magazinul online le va aduce clienților bani înapoi în cont, prin intermediul serviciului CashUP.
Pentru Black Friday, Elefant.ro a pregătit o ofertă în care a inclus peste 100.000 de produse.
„Estimăm că la finalul săptămânii vom avea de livrat jumătate de milion de cărți, 100.000 de parfumuri și alte sute de mii de articole. Ambele evenimente de shopping vor fi comunicate exclusiv în mediile digitale și ne vor aduce o creștere de minimum 35% față de anul trecut. Acesta este pariul nostru în 2019”, a precizat Radu Meteș, Head of Marketing la