Xiaomi s-a menținut pe locul al doilea în topul celor mai importante branduri de telefoane inteligente din Europa Centrală și de Est, în al treilea trimestru din 2020, cu o creștere anuală de 80% și o cotă de piață de 27%, potrivit Canalys. În Europa, compania a cunoscut o creștere de 91%, a ajuns la o cotă de piață de 19% și s-a menținut pe poziția a treia în clasamentul producătorilor de smartphone-uri, în aceeași perioadă.
“Europa Centrală și de Est reprezintă pentru Xiaomi o regiune cheie de dezvoltare. În ultimul trimestru am introdus multe produse noi pentru a satisface cererea tot mai mare din regiune”, a spus Andrew Wong, General Manager Xiaomi pe Europa Centrală și de Est. “Datorită eforturilor noastre de a consolida sistemul de vânzări online și offline și contând pe sprijinul partenerilor noștri, am avut o creștere semnificativă a performanței companiei pe toate planurile. N-am renunțat nici măcar pentru o secundă la principiul nostru de a face inovația accesibilă pentru toți”, a adăugat acesta.
În Europa Centrală și de Est, Xiaomi a urcat o poziție și a devenit al doilea cel mai mare producător de telefoane inteligente în al doilea trimestru din 2020. În același raport se arată că Xiaomi a continuat să fie brandul numărul unu în Polonia pentru al doilea trimestru la rând, cu o cotă de piață de 29% în Q3 din 2020. În Ucraina, Xiaomi este pe primul loc pentru al optulea trimestru consecutiv, cu o cotă de piață de 40% în trimestrul al treilea din acest an.
529