Pe 19 noiembrie, Redmi a anunțat oficial pe contul de Weibo că vânzările globale ale telefoanelor inteligente din seriile Redmi Note au depășit 140 de milioane de unități. În același timp, potrivit datelor companiei de cercetare Omdia, Redmi Note 8 a devenit a doua cea mai bine vândută serie din lume în prima jumătate a anului 2020, dar și cea mai bine vândută din China.
Prima serie Redmi Note a fost lansată în martie 2014 și a cunoscut un succes de răsunet în întreaga industrie. Au existat numeroase modele din seriile Redmi Note în ultimii șapte ani, iar telefoanele s-au menținut în topul vânzărilor și au primit o mulțime de referințe favorabile din partea utilizatorilor. Odată cu decizia de a transforma Redmi într-un brand independent, în anul 2019, performanțele de vânzări ale seriilor Redmi Note au crescut și mai mult: peste 10 milioane de unități din seria Note 7 s-au vândut în patru luni și peste 10 milioane de unități din seria Note 8 au fost vândute într-un interval de doar trei luni, iar în prezent volumul de vânzări a depășit 40 de milioane de unități. Redmi Note 8 este unul dintre cele mai de succes modele ale brandului Redmi și se situează printre cele mai bine vândute, potrivit statisticilor mai multor companii de cercetare.
Lu Weibing, vicepreședintele Grupului Xiaomi, președintele China Business și managerul general Redmi, a declarat că sunt trei motive pentru care seriile Redmi Note sunt iubite de 140 de milioane de utilizatori din întreaga lume. Primul dintre ele este acela că Xiaomi este adeptul principiului incluziunii tehnologice și oferă produse flagship la prețuri oneste, astfel încât oricine să aibă dreptul de a se bucura de tehnologii avansate. În al doilea rând, Xiaomi nu se oprește niciodată din a oferi transparența informațiilor. Al treilea motiv este acela că Xiaomi a îmbunătățit în mod constant controlul asupra calității produselor și selecția de furnizori, pentru la le oferi utilizatorilor din întreaga lume produse la prețuri oneste. Cu astfel de valori, Redmi Note a atins performanțe înalte, este un produs de top și le aduce utilizatorilor o experiență completă, în comparație cu alte produse din aceeași zonă de preț existente pe piață.
Potrivit informațiilor din industrie, produsele de 1000 RMB (aprox. 128 euro) sunt tributare poziționării, iar profiturile lor sunt limitate. Costurile crescute aduse de tehnologia 5G reduc și mai mult marjele lor de profit. Puțini dintre producători vor face cu adevărat eforturi pentru a îmbunătăți astfel de produse. Telefoanele care costă sub 1000 RMB ajung să fie echipate cu tehnologie învechită și sunt de o calitate îndoielnică, în timp ce producătorii fac în continuare profituri injuste. Redmi este însă un brand rar, care respectă această piață. Existența seriilor Note declară război haosului din industria telefoanelor mobile. Printr-o serie de produse la prețuri juste, competiția din piață va reveni la normal și alegerile consumatorilor vor redeveni raționale.
570