Xerox și-a extins portofoliul de soluții software prin achiziționarea CareAR, o companie de platforme suport pentru realitate augmentată care oferă acces în timp real la expertiză pentru clienți, angajați și lucrători de teren.
Cu software-ul CareAR™, agenții care lucrează la distanță și experții pot vedea virtual situația și pot ghida o soluție folosind o suită de instrumente de realitate augmentată prin desktop, tehnologie mobilă și dispositive dotate cu smart glass, ca și cum ar fi în persoană în locul respectiv.
Astăzi, o treime din apelurile efectuale pentru munca de teren necesită asistență de la distanță din partea experților pentru rezolvarea problemelor, dar aceștia nu pot comunica în mod eficient contextul situației. Starea de fapt provoacă întârzieri, generând o percepție negativă în rândul clienților și generând reticență, companiile furnizoare de servicii riscând loialitatea acestora. Timpul de inactivitate al echipamentelor poate fi costisitor, ducând organizațiile la pierderi între 300.000 și 5 milioane USD pe oră, în funcție de dimensiunile acestora. „Soluțiile noastre software abordează unele dintre cele mai mari nevoi ale clienților – gestionarea conținutului, transformarea digitală și serviciile personalizate de comunicație. Iar acum am adăugat la portofoliul nostru realitatea augmentată pentru marile companii", a declarat Steve Bandrowczak, președinte și director de operațiuni, Xerox. „Prin combinarea DocuShare®, XMPie și CareAR, avem un business de software care poate susține împreună și separat o gamă largă de nevoi ale clienților.”
Această activitate extinsă de software va fi condusă de Sam Waicberg, vicepreședinte și director general al serviciilor digitale pentru Xerox și fost co-fondator și CEO CareAR, înainte de achiziție.
Platforma CareAR se integrează perfect cu liderul fluxului de lucru ServiceNow, asigurând o abordare end-to-end a comenzilor, a situațiilor și incidentelor pentru o vizibilitate deplină și o soluționare mai bună a problemelor.
„Software-ul de realitate augmentată CareAR, care este integrat și certificat cu ServiceNow, îi ajută pe clienți să vizualizeze și să rezolve de la distanță problemele de service”, spune Michael Ramsey, vicepreședinte Customer Workflow Product Management la ServiceNow. „Achiziționarea de către Xerox a acestei tehnologii poate contribui la creșterea oportunităților de modernizare a serviciilor de teren, a asistenței pentru clienți și a serviciilor IT, valorificând puterea platformei Now și CareAR.”
Astăzi, ServiceNow colaborează cu Deloitte pentru a integra platforma CareAR pentru ServiceNow® în sistemele de servicii operaționale și pentru a susține fluxurile de lucru pentru clienții comuni.
„Platforma de realitate augmentată CareAR de la Xerox ne oferă posibilitatea de a extinde ofertele noastre ServiceNow axate pe industrie”, a declarat Asish Ramchandran, director, Deloitte Consulting LLP. „CareAR reprezintă următorul kilometru în călătoria transformării digitale a organizațiilor și împreună avem capacitatea de a oferi soluții de generație viitoare care să conducă la o valoare mai mare și la rezultate mai bune pentru clienții noștri în general.”
CareAR se adaugă unei serii de soluții lansate de Xerox pentru a oferi clienților instrumente ce susțin transformarea digitală. Aceasta include soluții de automatizare și centralizare, cum ar fi DocuShare, o platformă de gestionare a conținutului care oferă instrumente complete pentru automatizarea proceselor și suportul transformării digitale permise în cloud; și XMPie, o tehnologie flexibilă, care permite personalizarea activelor în toate punctele de contact ale clienților, atât online, cât și offline, pentru integrarea completă a campaniilor de marketing.
535