Cea mai nouă serie de ceasuri inteligente Samsung, care revine la un sistem de operare dezvoltat de Google, a ajutat compania coreeană să se apropie de Apple.
Piaţa smartwatch-urilor a continuat să crească şi în al treilea trimestru al anului, conform Counterpoint Research, de data aceasta cu 16%.
Cele mai notabile evenimente ale ultimului trimestru sunt creşterea Samsung în paralel cu scăderea Apple, ceea ce a dus la micşorarea distanţei dintre cele două companii pe această piaţă.
Samsung a crescut cu 17%, creştere care este pusă de specialişti pe seama performanţei peste aşteptări a seriei Galaxy Watch 4, care a marcat revenirea Samsung la WearOS, sistemul de operare dezvoltat de Google. Cota de piaţă a Samsung a ajuns la 14%.
În acelaşi timp, cota de piaţă a Apple a scăzut cu 10% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Apple deţine acum 22% din piaţă.
Ceilalţi producători de top, Amazfit, Imoo, Huawei şi Garmin, au cote de piaţă de la 6% în jos. Huawei a scăzut de la 14%, în urmă cu un an, la 5% acum.
580