ASBISc Enterprises Plc, distribuitor cu valoare adăugată, dezvoltator și furnizor de produse, soluții și servicii IT și IoT pe piețele în creștere din Europa, Orientul Mijlociu și Africa, lansează o nouă marcă de electrocasnice inteligente AENO.
Portofoliul AENO este compus din electrocasnice mici, concepute special pentru case inteligente. Scopul acestor produse este de a îmbunătăți calitatea vieții, dar și confortul de zi cu zi, îmbinând ușurința de utilizare cu funcționalitatea și design-ul modern.
Serhei Kostevitch, CEO al ASBISc Enterprises Plc., a declarat: „Inovația face parte din ADN-ul nostru, fiind o companie care introduce constant produse noi și inovatoare. Astfel, după ce am văzut o creștere semnificativă în cererea de dispozitive care ușurează viața de zi cu zi și sporesc confortul, am decis să ne consolidăm portofoliul de mărci, cu un nou brand de electrocasnice inteligente - AENO. Prin intermediul acestei lansări, ne integrăm pe piață în acest sector și sperăm să avem cât mai mult succes. Anii de experiență în distribuția IT, dar și o poziție extrem de puternică pe piețele noastre reprezintă un atu, întrucât vom folosi canalele pe care le cunoaștem deja foarte bine, pentru a vinde produsele AENO.
Misiunea AENO este de a face tehnologia inteligentă mai accesibilă, astfel încât utilizatorii să poată profita de mai mult timp liber.
Aparatele electrocasnice inteligente de la AENO vin cu cele mai solicitate și inovatoare funcții inteligente, fiind folosită o tehnologie avansată, într-o unitate de producție de ultimă generație.
Portofoliul de produse al mărcii AENO include o gamă largă de categorii din patru domenii cheie de utilizare:
- crearea unui microclimat sănătos (purificatoare de aer, umidificatoare);
- curățenia și îngrijirea locuințelor si a hainelor (aspiratoare robot, aspiratoare verticale, mopuri cu abur, aparate de călcat verticale);
- gătit (fierbătoare de apă, grătare electrice, blendere, cuptoare electrice, aparate pentru gătit „Sous Vide”, aparate de sigilat și vidat);
- igiena personală (periuțe de dinți electrice și irigatoare bucale).
Valorile cheie ale mărcii AENO:
- Inovație în fiecare produs: pentru dezvoltarea produselor AENO, din toate categoriile, sunt selectate cele mai bune tehnologii disponibile;
- Ușurința în utilizare, în raport cu funcțiile cele mai solicitate de consumatori;
- Reducerea poluării: alegerea unor materialele pentru ambalare, care nu sunt confecționate din plastic;
- Fiabilitatea ca valoare fundamentală: brand-ul oferă o garanție de 2 ani pentru produsele sale;
- Prețuri corecte: consumatorul nu ar trebui să plătească în exces pentru numele mărcii.
Bogdan Constantinescu, General Manager ASBIS Romania, declară: „Brand-ul AENO a fost dezvoltat pornind de la dorința de face electrocasnicele inteligente accesibile tuturor, astfel încât un număr cât mai mare de oameni să se poată bucura de beneficiile acestora. În România, mai ales în această perioadă în care multe persoane își desfășoară activitatea de acasă, electrocasnicele inteligente sunt un real ajutor. Atunci când dispozitivele inteligente au grijă de casele noastre, ne putem ocupa mai mult de familie, prieteni sau pasiuni. Prin lansarea acestui brand, ne angajăm să oferim clienților noștri produse de înaltă calitate”.
787