Vânzările online la nivel global sunt preconizate să depăşească 5 trilioane de dolari în 2022 şi 7 trilioane de dolari în 2025, spune Wouter Roels, senior vice president marketing international, FedEx Express Europe.
FedEx Express, subsidiară a FedEx Corp., cea mai mare companie de transport express din lume, anunţă extinderea serviciului său destinat comerţului electronic internaţional, cu livrare în zi definită, care acum poate fi accesat în 24 de ţări, având conexiuni cu 47 de pieţe globale. După lansarea iniţială pe 10 pieţe (Marea Britanie, Germania, Franţa, Italia, Spania, Polonia, Austria, Suedia, Belgia şi Olanda), în 2021, serviciul FedEx International Connect Plus (FICP) este acum disponibil în alte 14 ţări, acoperind şi cea mai mare parte a Europei de Est. Pe lângă Danemarca, Finlanda, Grecia, Irlanda, Luxemburg, Norvegia şi Elveţia, FICP este disponibil în România, Cehia, Estonia, Ungaria, Letonia, Lituania şi Slovenia.
”Vânzările online la nivel global sunt preconizate să depăşească 5 trilioane de dolari în 2022 şi 7 trilioane de dolari în 2025, creând numeroase oportunităţi pentru companiile europene. Prin extinderea serviciului FICP în Europa de Est şi de Nord, FedEx Express susţine dezvoltarea companiilor, conectându-le cu şi mai mulţi clienţi de pe pieţele globale şi europene”, spune Wouter Roels, senior vice president marketing international, FedEx Express Europe.
Reprezentanţii companiei spun că oamenii cumpără din ce în ce mai mult online.
”Pandemia COVID-19 a transformat mediul de afaceri în domeniul retail, generând creşteri ale vânzărilor online, atât la nivel local, cât şi transfrontalier. Cercetări realizate în 40 de ţări au arătat că, în 2020, 37% dintre cumpărătorii online au achiziţionat mai multe produse din afara ţării lor, din cauza pandemiei. De asemenea, 28% au declarat că în viitor vor cumpăra mai mult online de la companii din alte ţări”, mai spun ei.
Întrebaţi despre procesul de livrare, nivelul de satisfacţie în legătură cu rapiditatea livrării a fost cel mai scăzut. În schimb, 71% dintre consumatori ar alege un retailer online care oferă flexibilitate în ceea ce priveşte opţiunile de livrare.
Conectând mai mult de 99% din PIB-ul global, serviciile precum FICP îi susţin pe comercianţii online să-şi dezvolte afacerile în Europa şi la nivel global. Companiile vor putea astfel să livreze în 1-3 zile produsele comandate online de cumpărătorii din Europa, în 3-4 zile cumpărătorilor din America de Nord, iar celor din regiunea Asia-Pacific şi din restul lumii în 3-5 zile.
Serviciul FICP beneficiază de expertiza FedEx în domeniul transporturilor internaţionale, cu livrare în zi definită, precum şi de expertiza vamală a FedEx şi de sistemul de monitorizare a expedierilor. Comercianţii online pot, de asemenea, trimite notificări, iar cumpărătorii au flexibilitatea de a schimba ziua şi locul livrării prin FedEx Delivery Manager.
FedEx Corp. oferă clienţilor şi companiilor din întreaga lume un portofoliu extins de servicii de transport, e-commerce şi afaceri. Cu un venit anual de 92 de miliarde de dolari, compania oferă soluţii de business integrate prin companiile sale operationale. Compania are obiectivul de a desfăşura operaţiuni neutre din punct de vedere al emisiilor de carbon până în 2040.
514