În primele nouă luni din acest an, Grupul Orange România a realizat o cifră de afaceri de 1,168 miliarde de euro, în scădere cu 1,5% faţă de perioada similară din 2021.
”În intervalul iulie – septembrie, Grupul Orange România a realizat o cifră de afaceri consolidată în valoare de 403 milioane de euro[ii], în creştere cu 3,6% faţă de aceeaşi perioadă a anului anterior. În primele nouă luni din 2022 cifra de afaceri este de 1,168 miliarde de euro, în scădere cu 1,5% faţă de perioada similară din 2021. Dinamica din cele 9 luni ale anului 2022 este caracterizată de creşterea vânzărilor de echipamente şi de diminuarea veniturilor din servicii.
La 30 septembrie 2022, Grupul Orange România oferea servicii mobile către 10,4 milioane de clienţi, servicii fixe în bandă largă către 1,3 milioane de clienţi, iar servicii de televiziune prin cablu şi satelit către 1,4 milioane de clienţi.
”Şi în acest trimestru Orange a continuat efortul de extindere a reţelei şi de a le furniza clienţilor acces la tehnologii ce oferă conexiuni de mare viteză. În T3 2022, încă 26 de localităţi din mediul rural au primit acces la conectivitate 4G, acoperirea fiind de 98,49% din populaţie, iar 284 de noi localităţi din mediul urban şi rural s-au bucurat de avantajele reţelei 4G+, cu viteze de download de până la 355,6 Mbps şi de până la 47,5 Mbps pentru upload, acoperind 75,79% din populaţie. Din T3 reţeaua 5G e disponibilă şi în Arad şi Sibiu, iar numărul oraşelor în care clienţii beneficiază azi de conectivitate Orange 5G ajunge, astfel, la 20”, precizează compania.
Orange a continuat campania de conştientizare a programului ”Re” (Reparare, Reciclare, Recondiţionare şi Recumpărare). În urma acesteia, 67.000 de telefoane au fost colectate în magazinele Orange de la clienţi, urmând să fie reintroduse în circulaţie.
”Trimestrul trei încheie o perioadă alertă şi 9 luni pline de provocări, în care marcăm şi un an de când facem echipă cu Orange Romania Communications. Trecem printr-un proces complex de transformare, într-un context economic dificil, însă reuşim să aducem rezultate pozitive pentru a ajunge şi mai aproape de ambiţia noastră de a fi alegerea #1 de servicii convergente pentru business-uri & consumatori”, a declarat Liudmila Climoc, CEO Orange România.
De asemenea, în ultimele 3 luni, Orange a intensificat eforturile de eficientizare a consumului de energie în infrastructura de telecomunicaţii, prin folosirea unor soluţii de energie alternativă, precum panourile solare, achiziţionarea şi implementarea unor echipamente de tip LED şi automatizarea sistemelor de iluminat, mai arată compania.
326