Cel mai nou serviciu YouTube aduce într-un singur loc filmele şi serialele oferite prin streaming de mai multe mari televiziuni din Statele Unite.
YouTube a lansat oficial Primetime Channels, prin care încearcă să fie gazda universală pentru conţinutul premium al serviciilor de streaming care speră să ajungă astfel la mai mulţi abonaţi.
Disponibil deocamdată doar în Statele Unite, Primetime Channels oferă canale de conţinut pe care utilizatorii pot găsi filme şi seriale create de unele dintre cele mai mari reţele de televiziune de peste ocean.
Printre reţelele disponibile încă din prima zi în cadrul noului serviciu se numără Showtime, Starz, Paramount+ şi AMC+.
Ideea celor de la YouTube este că utilizatorii care s-au abonat la mai multe servicii de streaming ar prefera să aibă tot conţinutul acestora într-un singur loc, decât să acceseze câte un site separat pentru fiecare.
Practic, după ce a eşuat cu propriul serviciu de streaming premium, YouTube încearcă măcar să fie o gazdă bună pentru conţinutul altor servicii şi să obţină, astfel, şi o parte din venituri.
Există, însă, şi piedici tehnice în calea celor care vor să folosească noul serviciu. De exemplu, un abonat Paramount+ nu poate pur şi simplu să lege contul pe care-l are deja de YouTube pentru a avea acces la conţinutul Paramount aici. În schimb, va trebui să anuleze abonamentul făcut direct la Paramount+ şi să se aboneze la acesta, din nou, dar, de data asta, prin YouTube.
YouTube şi reţelele americane de televiziune încearcă, astfel, să concureze mai eficient cu marile servicii de streaming, precum Netflix, Disney+ şi HBO Max. Aceştia din urmă nu vor accepta prea curând să cedeze controlul pentru a-şi pune conţinutul pe YouTube.
363