Dell Technologies determină evoluția activităților moderne de asistență și securitate IT

Posted by
Share Button

Octombrie este Luna Europeană a Securității Cibernetice. În acest sens, DELL Technologies scoate în evidență importanța siguranței datelor noastre, fie că vorbim despre zona comercială, de business ori personală, mai ales în contextul în care multe companii încă mizează pe lucrul de la distanță.

În lumea de astăzi definită prin „facem orice, de oriunde”, PC-ul este mai mult decât o unealtă; a devenit punctul cheie de conexiune pentru muncă și comunicare. Angajații se bazează pe acesta ca fiind poarta de acces pentru colaborare și productivitate - și orice întreruperi în funcționare sunt perturbatoare și reflectate în veniturile organizației.

Noile servicii de support Dell Technologies (NYSE: DELL) și soluțiile de securitate îmbunătățesc modul în care managerii IT oferă o experiență modernă, inteligentă și sigură pentru angajații organizației. Noile funcții adăugate în ProSupport Suite pentru PC-uri se bazează pe inteligența artificială și pe ideea de permanență pentru a face activitatea de suport IT mai ușor de îndeplinit și mai customizabilă. Noile oferte de securitate pentru endpoint îmbunătățesc cele mai sigure PC-uri comerciale cu noile verificări de securitate și capabilități suplimentare sub sistemul de operare.

„Dacă computerele dvs. nu sunt productive, nici angajații dvs. nu sunt”, explică Patrick Moorhead, founder and chief analyst, Moor Insights & Strategy. „Serviciile de asistență și ofertele de securitate trebuie să evolueze odată cu schimbarea experiențelor angajaților și să facă față amenințărilor care apar la fiecare colț. Dell Technologies stabilește noi standarde pe piață cu oferte unice care sunt proiectate pe ideea de viitor."

ProSupport Suite pentru PC-uri maximizează productivitatea și timpul de funcționare cu noi funcții care personalizează și adaptează suportul IT

Potrivit unui sondaj recent al Forrester Consulting, 70% dintre companii intenționează să își mărească investițiile în forța de muncă la distanță în anul următor. Cu ProSupport Suite pentru PC-uri, managerii IT pot personaliza și automatiza modul în care îi sprijină pe angajați și în care optimizează computerele. Funcțiile noi includ:

  • Instrumente de management IT customizabile: ProSupport Suite pentru PC este primul serviciu de asistență care oferă managerilor IT capacități automate de gestionare și implementare a catalogului de actualizări personalizate. Acum au capacitatea de a actualiza BIOS-ul Dell, driverele, firmware-ul și aplicațiile în mod automat și de la distanță și de a personaliza modul în care aceste actualizări sunt grupate și gestionate.
  • Informații personalizate, acționabile pentru flota de PC-uri într-un singur loc: pentru prima dată, managerii IT pot vedea gradul de sănătate, funcționarea aplicațiilor și ratingurile de securitate pentru întreaga flotă de PC-uri Dell dintr-o singură privire. Managerii IT pot utiliza aceste informații colectate în timp pentru a descoperi tendințele în performanță și, de asemenea, să ia măsuri imediate atunci când este necesar, de la distanță, utilizând recomandări personalizate și valori de utilizare furnizate de software-ul de support bazat pe AI Dell Technologies.
  • Fluxuri de lucru personalizate, la distanță: utilizând un motor de reguli personalizat pentru a defini și orchestra remedierea fluxurilor de lucru de la distanță, managerii IT pot, de asemenea, să stabilească în prealabil cine primește actualizări în mod automat și cum sunt acestea administrate.
  • ProSupport Suite pentru PC-uri, caracteristici disponibile pentru parteneri și clienții lor: partenerii pot utiliza toate instrumentele de asistență și portalul bazat pe AI din cadrul ProSupport Suite pentru PC-uri. Partenerii pot vizualiza și gestiona experiența de asistență pentru mai multe organizații utilizând SupportAssist in TechDirect și au opțiunea de a profita de expertiza Dell Technologies pentru a rezolva nevoile clienților, de la caz la caz sau la nivel de flotă de PC-uri.

„Rolul IT nu a fost niciodată mai important. În timp ce misiunea rămâne aceeași - să asigurăm productivitatea angajaților și funcționarea sistemelor - logistica din spate a devenit mult mai complicată, mai ales odată cu cantitatea de date în creștere și cu oportunitățile edge”, a declarat Doug Schmitt, președintele Servicii, Dell Technologies. „Abordarea noastră față de serviciile de asistență IT este pe o bază AI, adaptabilă, luând în considerare realitățile de astăzi și nevoile viitoare ale clienților. La sfârșitul zilei, noile capabilități îi ajută pe managerii IT să vadă în viitor, oferind în același timp forței de muncă din întreaga lume capacitatea de a continua să colaboreze și să inoveze fără întreruperi.”

Dublarea numărului de inovații pentru cel mai sigur și inteligent portofoliu de computere comerciale din industrie cu AI încorporat

Trecerea rapidă la munca la distanță, utilizarea sporită a aplicațiilor cloud și noile modalități de a răspunde nevoilor de productivitate ale angajaților au creat noi vectori de amenințare la posturile de lucru. Fiecare afacere este o țintă indiferent de locație, industrie sau dimensiune, deoarece amenințările au devenit din ce în ce mai sofisticate și uneori dificil de detectat. Datele recente arată că 44% dintre organizații au experimentat cel puțin un atac la nivel hardware sau BIOS în ultimele 12 luni. Pentru ca o strategie de securitate a posturilor de lucru să fie eficientă, trebuie să ia în considerare toate posibilitățile de atac, inclusiv hardware-ul și firmware-ul lanțului de aprovizionare.

Portofoliul de securitate Dell Trusted Devices vă ajută să protejați produsele comerciale Dell pe tot parcursul lanțului de aprovizionare și al ciclului de viață. Această suită cuprinzătoare de soluții de securitate pentru sistemele de operare (OS) utilizează inteligența artificială și sprijină companiile să prevină, să detecteze și să răspundă la amenințări cu un timp de detectare îmbunătățit (MTTD) și un timp de răspuns asemenea (MTTR).

Dell Technologies își consolidează poziția sa de lider cu noi capabilități de securitate care includ:

  • Verificarea avansată a componentelor pentru PC-uri permite clienților să verifice computerele comerciale Dell și componentele cheie care sosesc pe măsură ce au fost comandate și construite. Dell Technologies este primul producător de PC-uri cu această capacitate nativă, extinzându-și controlul de securitate și integritate în lanțul de aprovizionare.
  • Intel Management Engine (ME) verifică firmware-ul critic al sistemului și detectează manipularea. Verificarea Intel ME vizează procesele de pornire esențiale pentru securitatea sistemului și oferă niveluri suplimentare de securitate a sistemului de operare.
  • Integrarea Dell Trusted Device Security Information and Event Management (SIEM) oferă clienților vizibilitate deplină a aspectelor critice privind securitatea sistemului de operare prin tablourile lor de bord SIEM. Permite o analiză cuprinzătoare a stării de securitate a organizației, permițând în același timp extragerea de mai multă valoare din investițiile de securitate existente.

Valabilitate

  • Noul ProSupport Suite for PCs va fi accesibil clienților noi și existenți, direct sau prin partenerii globali, începând cu 19 octombrie.
  • Advanced Secure Component Verification este accesibil de azi pentru clienții federali  U.S și pe anumite computere comerciale Dell.
  • Intel ME Verification and Dell Trusted Device SIEM Integration este valabil începând de azi în America de Nord, Europa, regiunea Asia-Pacific și Japonia pe computerele comerciale Dell.
474
Share Button

Leave a Reply