Orange România anunţă finalizarea tranziţiei fostei Telekom Romania Communications către brandul Orange şi oferta comună de servicii fix-mobil

Posted by
Share Button

Operatorul de servicii fixe Orange Romania Communications (fosta Telekom Romania Communications) încheie, în 28 martie 2022, procesul de tranziţie către brandul Orange pentru toate produsele şi serviciile sale. Oferta din 28 martie aduce un pachet care include Fibra 2000 cu viteze de până la 1.8 Gbps şi router Wi-Fi 6 inclus, servicii mobile în reţeaua #1, Orange, şi TV cu un conţinut variat ce cuprinde noile canale Orange Sport şi opţiunea HBO & HBO Max inclusă 12 luni.

”Pe 28 martie 2022, operatorul de servicii fixe Orange Romania Communications încheie procesul de tranziţie către brandul Orange pentru toate produsele şi serviciile sale. De luni, clienţii vor descoperi un nou design al magazinelor Orange Romania Communications şi al aplicaţiilor cu care erau obişnuiţi. De asemenea, vor avea acces la prima ofertă comună de servicii fix-mobil, Orange şi Orange Romania Communications. Totodată, Orange Business Services devine unul dintre cei mai importanţi furnizori de servicii de data center din România, prin alăturarea resurselor Orange Romania Communications”, anunţă compania.

Pe 30 septembrie 2021, Orange a finalizat achiziţia pachetului majoritar de 54% din acţiunile Telekom Romania Communications, redenumită Orange Romania Communications. La 6 luni de la tranzacţie, cele două companii marchează parcurgerea mai multor paşi importanţi cu scopul finalizării tranziţiei operatorului de servicii fixe spre brandul Orange.

În ultimele 6 luni, jumătate dintre clienţii Orange Romania Communications cu servicii mobile asociate contractelor convergente a fost transferată de la conectivitate mobilă Telekom Romania Mobile în reţeaua Orange România.

De pe 28 martie 2022, clienţii Orange Romania Communications vor avea acces la principalele canale de contact Orange: call center - 300, website orange.ro şi social media Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube şi Twitter sub brandul Orange. Aceştia vor observa, de asemenea, un nou design al magazinelor Orange Romania Communications şi al aplicaţiei MyAccount Fix, ce devine My Orange Fix.

Orange Romania Communications va continua să funcţioneze ca entitate juridică separată, subsidiară a Orange România.

Orange Business Services devine unul dintre cei mai importanţi furnizori şi integratori de tehnologie pentru sectoarele public şi privat din România, prin alăturarea ecosistemului de parteneriate şi de soluţii Orange Romania Communications. Compania este jucător-cheie pe piaţa de servicii de data center din România, cu 5 centre de date în Bucureşti, Cluj-Napoca şi Braşov.

Oferta din 28 martie aduce, în premieră la nivel naţional, un pachet care include Fibra 2000 cu viteze de până la 1.8 Gbps şi router Wi-Fi 6 inclus, servicii mobile în reţeaua #1, Orange, şi TV cu un conţinut variat ce cuprinde noile canale Orange Sport şi opţiunea HBO & HBO Max inclusă 12 luni.

Pentru clienţii existenţi ai uneia dintre cele două companii, pachetele de fibră-TV sau de servicii mobile pornesc de la 8 euro. De asemenea, clienţii loiali primesc până la 10 euro reducere pentru fiecare an de vechime în reţeaua Orange sau Orange Romania Communications, la achiziţionarea de dispozitive. Astfel, la formarea unui pachet convergent cu servicii fix-mobil, se poate achiziţiona un televizor Samsung Smart TV 108 cm la preţul promoţional de 129 de euro, cu discount maxim de loialitate.

În acelaşi timp, clienţii noi care vor să beneficieze de reţeaua şi serviciile Orange pot alege un pachet cu servicii de internet prin fibră şi TV de la 10 euro sau un pachet cu fibră-TV-mobil de la 16 euro.

Cu ocazia lansării noii oferte, abonaţii celor două companii vor avea şi acces 5G gratuit timp de o lună în cea mai rapidă reţea 5G. Acesta este disponibil atât abonaţilor persoane fizice, cât şi juridice, ce se află în aria de acoperire şi au un dispozitiv compatibil.

”Pe 30 septembrie 2021, când am pornit în această nouă călătorie împreună, ne-am propus să le oferim clienţilor noştri aceeaşi experienţă de top şi un portofoliu comun de servicii. Azi, la 6 luni de la momentul tranzacţiei, marcăm mai mulţi paşi importanţi în a ne atinge ambiţia de a fi prima alegere pentru servicii convergente în România: Orange Romania Communications a încheiat tranziţia către brandul Orange şi venim către piaţă cu o ofertă comună de servicii fix-mobil, Orange şi Orange Romania Communications, care aduce în premieră viteze de internet prin fibră de până la 1.8 Gbps. Totodată, devenim un jucător mult mai puternic în piaţa locală de B2B, al cărei dinamism ne provoacă mereu să furnizăm soluţii inovatoare şi de înaltă calitate”, declară Liudmila Climoc, CEO Orange România.

117
Share Button

Leave a Reply