Meta şi Uniunea Europeană (UE) au convenit asupra efectuării unui test de stres în iulie, cu privire la regulile UE privind conţinutul online, în urma solicitării comisarului pentru Industrie al UE, Thierry Breton, ca platforma de socializare să acţioneze imediat asupra conţinutului care vizează copiii.
”Discuţie productivă cu CEO-ul Meta Mark Zuckerberg ,în Menlo Park, despre regulile digitale ale UE: DSA, DMA & AI Act”, a spus Breton într-un tweet, adăugând că 1.000 de angajaţi Meta lucrează la Digital Services Act (DSA).
La începutul lunii iunie, Breton a declarat că Meta va trebui să demonstreze măsurile pe care intenţionează să le ia pentru a se conforma, după 25 august, regulilor de conţinut online ale Uniunii Europene cunoscute sub numele de Digital Services Act (DSA), sau se va confrunta cu sancţiuni grele.
DSA interzice anumite tipuri de reclame direcţionate pe platformele online, cum ar fi cele destinate copiilor sau atunci când acestea folosesc categorii speciale de date cu caracter personal, cum ar fi etnia, opiniile politice şi orientarea sexuală.
Meta nu a răspuns imediat la o solicitare de comentarii a Reuters.
394