Browser-ul Chrome, al celor de la Google, a ajuns la versiunea 100, care joacă un rol mai mult simbolic, fără să aducă noutăţi remarcabile pentru utilizatorii săi.
După aproape 14 ani de când a fost lansat, Chrome atinge versiunea 100, fiind şi primul browser web care, datorită ciclului rapid de actualizare impus de Google şi preluat apoi şi de alţi producători, ajunge la o versiune care foloseşte un indicator din trei cifre.
La momentul lansării, Chrome a reprezentat o mare surpriză şi a fost privit cu neîncredere inclusiv de Microsoft, al cărui browser, Internet Explorer, domina copios piaţa. Acum, în vreme ce Microsoft încearcă din greu să recâştige utilizatori, Chrome deţine în jur de două treimi din piaţă.
Chrome a venit cu mai multe inovaţii pentru acea vreme, precum o bară unică de comenzi (care punea în acelaşi loc adresele web şi căutările web), o interfaţă mult simplificată şi o funcţie de preîncărcare a paginilor.
De-a lungul timpului, dintr-un inovator în domeniu navigării web, Chrome s-a transformat într-un instrument care, în primul şi în primul rând, slujeşte intereselor Google. Intimitatea şi alte priorităţi ale utilizatorilor au fost puse pe plan secund dacă nu au coincis cu obiectivele gigantului american.
Principala noutate pe care Chrome 100 o aduce este un logo subtil modificat. Nu sunt alte îmbunătăţiri notabile, în schimb, se renunţa la funcţia de comprimare a traficului care exista în versiunea pentru Android.
453