Peste jumătate dintre companiile care vând produse şi servicii în România (57%) nu au o prezenţă online printr-un website, arată o analiză de piaţă, realizată pe baza datelor oferite de Eurostat.
În acelaşi context, datele Eurostat evidenţiază faptul că doar 43% dintre companiile din România au un website, lucru care situează România pe ultimul loc în Uniunea Europeană (UE), unde media este de 77%.
Potrivit sursei citate, România se clasează pe penultimul loc şi în ceea ce priveşte folosirea serviciilor cloud, cu doar 10% dintre companii care apelează la aceste instrumente, faţă de media din UE, de 26%. Mai mult, doar 17% dintre companii au implementate soluţii ERP, iar la nivel UE media este de 34%.
Această tendinţă negativă vine pe fondul unei pieţe interne subdimensionate, cauzată de gradul mic de digitalizare. Aşadar, mai mult de jumătate dintre companiile (57%) care vând produse şi servicii în România nu au o prezenţă online printr-un site.
554