Allevo a început dezvoltarea aplicației pentru corporații FinOps Suite
Posted by
Allevo, în calitate de beneficiar al Programului Operațional Competitivitate 2014 – 2020, a demarat dezvoltarea suitei de aplicații destinate companiilor FinOps Suite, sub sloganul „Making financial operations easy”. Astfel, până în data de 15 august 2019, Allevo va pune la dispoziția tuturor companiilor interesate (mari producători, furnizori de servicii, IMM-uri, procesatori de tranzacții financiare etc.) un produs software inovativ care va asigura următoarele funcționalități configurabile: a. Integrarea tuturor plăților inițiate de sistemele ERP, resurse umane etc. ale unei companii – reprezentând facturi utilități sau furnizor, impozite, taxe, accize, salarii etc.; b. Crearea automată sau manuală de instrucțiuni de plată; c. Gruparea plăților după tipul acestora sau după entitatea plătitoare, conform nomenclatorului intern; d. Definirea de machete și liste de machete pentru plăți repetitive sau multiple; e. Corecția manuală a plăților; f. Îmbogățirea instrucțiunilor de plată cu informații utile pentru înregistrare, monitorizare, reconciliere și raportare; g. Raportare a plăților grupate în funcție de furnizor, cont corespunzător din planul contabil, locație, coduri de raportare; h. Verificarea și validarea instrucțiunilor de plată; i. Detectarea posibilelor instrucțiuni duplicate, în baza unor criterii configurabile; j. Configurarea limitelor de plată pentru fiecare furnizor, detecția automată a depășirii nivelului configurat și investigarea instrucțiunilor de plată care depășesc plafonul stabilit; k. Verificarea conturilor furnizor cu ajutorul listelor negre; l. Validarea formatului IBAN; m. Investigarea, corecția, anularea și autorizarea instrucțiunilor de plată; n. Generarea mesajelor standard Swift pe plată (MT101, ISO20022 pain.001); o. Inițierea înregistrării contabile pentru instrucțiunile de plată create manual; p. Importul extraselor de cont; q. Rutarea mesajelor primite (încasări sau confirmări) către aplicațiile interne (ERP, contabilitate, resurse umane etc); r. Reconcilierea plăților cu facturile utilități sau furnizor; s. Reconcilierea încasărilor cu facturile emise; t. Reconcilierea înregistrărilor contabile cu extrasele de cont; u. Rapoarte predefinite și posibilitatea personalizării acestora specifică clientului (rapoarte furnizori, rapoarte bancare, posibile duplicate, instrucțiuni anulate, căutare instrucțiuni de plată după diverse criterii); v. Definirea și administrarea grupurilor de utilizatori după profilul rolului acestora; w. Auditarea activității utilizatorilor; x. Arhivarea tranzacțiilor și raportarea datelor arhivate; y. Documentarea cuprinzătoare a produsului – cod sursă și instalare, operare și administrarea codului executabil FinOps Suite. 543