Tehnologiile de tip machine learning influențează afacerile

Posted by
Share Button
Deloitte: Tehnologiile de tip machine learning influențează evoluția afacerilor, iar apetitul consumatorilor pentru conținut la cerere este în creștere.
Deloitte Global TMT Predictions 2018: Tehnologiile de tip machine learning influențează evoluția afacerilor, iar apetitul consumatorilor pentru conținut la cerere este în creștere Deloitte anticipează progrese importante în privința tehnologiilor de tip machine learning (învățare automatizată), o creștere a apetitului pentru abonamente digitale în rândul consumatorilor, la nivel mondial, concomitent cu supremația telefoanelor inteligente, potrivit Technology, Media & Telecommunications (TMT) Predictions 2018. O tendință principală cu impact asupra business-ului identificată în raportul Deloitte este cea conform căreia organizațiile vor folosi tehnologii de tip machine learning de două ori mai mult până la finalul lui 2018 față de acest an. TMT Predictions identifică cinci arii care, în opinia Deloitte, vor intensifica utilizarea tehnologiilor de tip machine learning, cea mai importantă zonă fiind cea a cip-urilor noi pentru semiconductori. “Am atins un punct critic în care adoptarea tehnologiilor de tip machine learning de către companii este pe punctul să ia avânt”, a spus Paul Sallomi, lider global pentru industria tehnologie, media, entertainment & telecom la Deloitte. Conținutul live își merită banii într-o lume digitală TMT Predictions include și câteva previziuni care privesc consumatorii. Deloitte Global anticipează că transmisiunile live și evenimentele vor genera peste 545 miliarde de dolari venituri directe în 2018. În ciuda capacității utilizatorilor de a consuma conținut la cerere sau de a participa la evenimente de la distanță, consumul live este scăzut, iar în multe cazuri performanța conținutului live a devenit mai productivă și mai profitabilă prin intermediul mediului digital. Indicând o dorință crescută a consumatorilor de a plăti pentru conținut digital, Deloitte Global mai anticipează că, până la finalul lui 2018, 50% dintre adulții din țările cu economii dezvoltate vor avea cel puțin două abonamente pe platforme media online, iar până la finalul lui 2020, majoritatea va avea de două ori mai multe. Viitorul telefoanelor inteligente Adopția telefoanelor inteligente este în continuă creștere. Până în 2023 se estimează că mai mult de 90% dintre adulții din țările dezvoltate vor avea un telefon inteligent, rata celor cu vârste cuprinse între 55-75 de ani atingând 85%. Previziunile Deloitte Global arată că posesorii vor interacționa cu telefoanele de 65 de ori pe zi, în medie, în 2023, cu 20% mai mult față de 2018. În același timp, Deloitte Global anticipează că 45% dintre utilizatorii adulți de telefoane inteligente la nivel mondial și 65% dintre cei cu vârste între 18-24 de ani vor fi preocupați de faptul că folosesc telefoanele prea mult pentru anumite activități și vor încerca să-și limiteze timpul de utilizare în 2018. “Pe măsură ce telefoanele inteligente continuă să ocupe o parte semnificativă din viețile noastre profesionale și private, găsim un echilibru mai bun și stabilim niște norme de conduită, mai ales în viața privată, chiar pe măsură ce vom continua să explorăm mai multe oportunități în acest ecosistem mobil extrem de interesant”, a spus Craig Wigginton, lider în sectorul telecom Deloitte Global. Alte concluzii Deloitte Global 2018 TMT Predictions: •    Ne vom crea singuri propria realitate augmentată  cu telefonul mobil– Peste un miliard de utilizatori de telefoane inteligente vor dezvolta conținut de tip realitate augmentată cel puțin o dată în 2018, 300 de milioane vor face acest lucru lunar, iar zeci de milioane săptămânal, potrivit Deloitte Global. •    Internet acasă - doar wireless mobil – Pentru 2018, Deloitte Global anticipează că o cincime din gospodăriile din America de Nord vor accesa datele pe Internet prin intermediul rețelelor de telefonie mobilă. Vor exista însă diferențe semnificative de la o țară la alta. În Brazilia, de exemplu, aproape o treime din gospodării vor accesa Internetul prin intermediul telefoniei mobile, pe când în unele țări din Europa doar 10% dintre gospodării vor face acest lucru. Diferențele dintre geografii se datorează factorilor tehnologici, economici și demografici. •    Mai mulți #adlergici – În timp ce trei sferturi din populația Americii de Nord se implică în minim o formă de adblocking, numai 10% dintre ei se implică în blocarea reclamelor în patru sau mai multe moduri- populația alergică la reclame, “adlergicii”. Utilizatorii tineri, educați, care au o slujba și venituri mai mari  au mai multe șanse să fie adblockeri activi. •    Consumul de TV la populația tânără, în declin– Deloitte Global anticipează că publicul de televiziune tradițională cu vârste cuprinse între 18-24 de ani va scădea cu 5-15% pe an în SUA, Canada și Marea Britanie în 2018 și 2019, procent similar cu ultimii șapte ani. Forțe care au alungat publicul tânăr de la televiziunea tradițională, precum telefoanele inteligente, social media și pirateria video, ajung la saturație. •    Conectivitatea la bord, în creștere – Un miliard de călătorii sau un sfert dintre toți pasagerii urmează să călătorească cu avioane dotate cu internet la bord în 2018, potrivit Deloitte Global. Aceasta reprezintă o creștere estimată de 20% față de estimările totale pe 2017, reprezentând venituri de aproape un miliard de dolari în 2018 provenind din serviciile de internet pe liniile aeriene. 415
Share Button

Leave a Reply