Piaţa de smartboard-uri va creşte cu 20% în acest an

Posted by
Share Button

Piaţa de smartboard-uri din România va înregistra în acest an o creştere de 20% faţă de 2019, de la 1 milion de euro, datorită cererii generate de pandemia de coronavirus, estimează compania Vestel România, membră a Grupului turc Vestel.

”Estimăm că piaţa locală de smartboard-uri din 2020 va creşte cu 20% faţă de valoarea înregistrată în 2019, datorită faptului că furnizorii, distribuitorii, integratorii şi clienţii îşi ajustează activitatea şi se adaptează perturbărilor cauzate de coronavirus. 2020 poate fi considerat un an experimental - în sensul că toată lumea a testat cea mai bună abordare pentru a-şi salva activitatea profesională. Atât timp cât educaţia şcolară online va fi din ce în ce mai intensă şi mai necesară în România, piaţa de IFPD (Interactive Flat Panel Display) va creşte cel mai probabil şi în 2021”, estimează Vestel România.

Piaţa de IFPD din acest an se ridică la peste 1 milion de euro, cele mai solicitate modele fiind cele de 65".

”Estimarea noastră de creştere a pieţei este influenţată de existenţa mai multor licitaţii guvernamentale care solicită în mod specific smartboard-uri interactive pentru şcoli. Ministerul Educaţiei a emis un document prin care alocă 100 milioane euro pentru achiziţionarea de echipamente destinate să asiste sectorul educaţiei în procesul de depăşire a provocărilor şi de adaptare la standardele impuse de pandemia de coronavirus. Dezavantajul acestui proces este că, exceptând laptopurile şi tabletele, specificaţiile sunt centrate în principal pe proiectoarele video şi whiteboards, ceea ce ar putea afecta vânzările de IFPS (Interactive Flat Panel Solutions) într-un mod negativ”, sunt de părere specialiştii din cadrul companiei.

În ceea ce priveşte Vestel România, cererea pentru smartboard-uri interactive a crescut rapid în trimestrul al treilea, imediat după terminarea stării de urgenţă. Principalul factor care a condus la această creştere a fost noua conduită impusă în ceea ce priveşte continuarea procesului educaţional. Educaţia online a avut un impact pozitiv asupra vânzărilor IFPD. Pe lângă şcoli, cei mai importanţi clienţi interesaţi de IFPD sunt primăriile şi companiile, care acum îşi organizează întâlnirile online.

385
Share Button

Leave a Reply